W celu zwiększenia stabilności i niezawodności serwerów obsługujących Państwa pocztę przebudowaliśmy infrastrukturę naszych serwerów.
Nowe maszyny zarządzające pocztą działają ze 100% stabilnością i gwarantują 24godzinny dostęp do Państwa poczty elektronicznej.
Ze względu na dostosowany do dzisiejszych standardów poziom bezpieczeństwa niektórym z Państwa kont musieliśmy zmienić hasło. Prosimy więc podczas aktualizacji preferencji Państwa programu pocztowego o zmianę hasła, jeśli Państwa stare hasło nie działa.
Ogólna zasada wygląda nastpująco:
dla wszystkich użytkowników, którzy mieli zbyt krótkie hasło, lub których hasło nie zawierało cyf lub znaków specjalnych dołożyliśmy na końcu hasła 3 znaki "357".
W razie kłopotów z używaniem poczty prosimy dzwonić na numer pomocy technicznej (+48 56 649 49 97) gdzie nasz pracownik pomoże Państwu wprowadzić zmiany do konfiguracji klienta poczty.
Poniżej przedstawiamy prawidłowo działającą konfigurację programów pocztowych (jak Micrsoft Outlook / Poczta live czy Mozilla Thunderbird):
Dla protokołu POP3
Pomimo różnic pomiędzy klientami poczty w każdym z programów znajdą Państwo podane wyżej parametry konfiguracji konta. Raz jeszcze prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, jeśli pojawią się jakiekolwiek kłopoty z działaniem programów pocztowych.
Powyżej przedstawiona konfiguracja jest zgodna z zasadami przyjętymi dla większości serwerów poczty na świecie, więc korzystając z podręcznej pomocy klienta poczty jaki Państrwo wybrali (jak Microsoft Mail / Outlook czy Mozilla Thunderbird) z pewnością zmiana w konfiguracji poczty zajmie zaledwie kilka chwil.
Poniżej przedstawiamy konfigurację dla poszczególnych programów pocztowych.
Windows Mail (Poczta Windows) - następca Microsoft Outlook - obecny w systemie od wersji Windows 7