grafika
Pdf
Drukuj

W celu zwiększenia stabilności i niezawodności serwerów obsługujących Państwa pocztę przebudowaliśmy infrastrukturę naszych serwerów.

Nowe maszyny zarządzające pocztą działają ze 100% stabilnością i gwarantują 24godzinny dostęp do Państwa poczty elektronicznej.

Ze względu na dostosowany do dzisiejszych standardów poziom bezpieczeństwa niektórym z Państwa kont musieliśmy zmienić hasło. Prosimy więc podczas aktualizacji preferencji Państwa programu pocztowego o zmianę hasła, jeśli Państwa stare hasło nie działa.

Ogólna zasada wygląda nastpująco:
dla wszystkich użytkowników, którzy mieli zbyt krótkie hasło, lub których hasło nie zawierało cyf lub znaków specjalnych dołożyliśmy na końcu hasła 3 znaki "357".

W razie kłopotów z używaniem poczty prosimy dzwonić na numer pomocy technicznej (+48 56 649 49 97) gdzie nasz pracownik pomoże Państwu wprowadzić zmiany do konfiguracji klienta poczty.

Poniżej przedstawiamy prawidłowo działającą konfigurację programów pocztowych (jak Micrsoft Outlook / Poczta live czy Mozilla Thunderbird):

Dla protokołu POP3

  • moją pocztę przychodzącą obsługuje serwer: POP3
  • adres serwera POP3: pop3.panstwadomena.pl (w większości przypadków zadziałają stare ustawienia Państwa konta, czyli poczta.panstwadomena.pl, dla niektórych portaliz powodu braku uprawnień nie mogliśmy skonfigurować poczty w ten sosób)
  • poczta wychodząca: panstwadomena.pl
  • nazwa użytkownika: pełen adres email
  • Hasło: hasło do Państwa konta (prosimy pamiętać że musieliśmy wprowadzić zmiany wpływające na bezpieczeńśtwo dotyczące haseł dostępu do niektórych kont - w razie kłopotów prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej: +48 56 649 49 97)
  • prosimy zaznaczyć: Logowanie przy użyciu uwierzytelniania opartego na zwykłym tekście
  • prosimy zaznaczyć opcję: Serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelniania
  • DALSZE USTAWIENIA ODNOSZĄ SIĘ DO ZAKŁADEK ZAAWANSOWANE
  • Poczta wychodząca SMTP: 465 (generalnie obsługujemy każdy z protokołów poczty wychodzącej, ponieważ niektóre z firm dostarczających internet jak Orange (była TP Polska) blokują domyślny port 25 proponujemy skorzystanie z portu 465 z bezpiecznym uwierzytelnianiem)
  • prosimy zaznaczyć obok serwera poczty wychodzącej opcję: Ten serwer wymaga bezpiecznego uwierzytelniania
  • poczta przychodząca (POP3): port 110

Pomimo różnic pomiędzy klientami poczty w każdym z programów znajdą Państwo podane wyżej parametry konfiguracji konta. Raz jeszcze prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, jeśli pojawią się jakiekolwiek kłopoty z działaniem programów pocztowych.

Powyżej przedstawiona konfiguracja jest zgodna z zasadami przyjętymi dla większości serwerów poczty na świecie, więc korzystając z podręcznej pomocy klienta poczty jaki Państrwo wybrali (jak Microsoft Mail / Outlook czy Mozilla Thunderbird) z pewnością zmiana w konfiguracji poczty zajmie zaledwie kilka chwil.

 

Poniżej przedstawiamy konfigurację dla poszczególnych programów pocztowych.

 

Windows Mail (Poczta Windows) - następca Microsoft Outlook - obecny w systemie od wersji Windows 7

Wycena
Specyfikacja
Kontakt
Pdf
Drukuj
Powrót
Zaufali nam_