GWARANCJA
PLAFTORMA S@M posiada 12 miesięczną gwarancję. Na życzenie okres gwarancyjny może zostać wydłużony. Poproś o wzór umowy. |
POMOC I OBSŁUGA TECHNICZNA
Dla użytkowników PLATFORMY S@M udostępniana jest telefoniczna linia pomocy technicznej w godzinach od 8:00 do 16:00 w dni robocze. Pracownik pomocy technicznej może dokonać prezentacji oraz udostępnienia swojego pulpitu w celu wyjaśnienia ewentualnych pytań. |
Zgłaszane nieprawidłowości, usterki lub błędy w funkcjonowaniu PLATFORMY S@M, nie wykryte na etapie testów i wdrożenia, są usuwane bezpłatnie w ramach gwarancji.
Każdy z paneli administracyjnych w realizowanych projektach posiada zakładkę pomocy technicznej, za pomocą której każdy redaktor może zgłaszać uwagi i sugestie do PLATFORMY S@M.
Zakładka pomocy - dostęp do instrukcji obsługi oraz formularza kontaktowego.
W zakładce POMOC znajdują się także dostępne w każdej chwili elektroniczne instrukcje obsługi użytkownika dla poszczególnych modułów.