PLATFORMA S@M została stworzona we współpracy z redaktorami stron internetowych samorządu, turystyki i firm. Nasze 25 letnie doświadczenie i ich praktyka umożliwiły stworzenie intuicyjnego systemu zarządzania treścią.
Do każdej realizacji projektujemy indywidualny wygląd, cechujący się estetyką wspieraną przez badania użyteczności. Podczas analizy Państwa potrzeb dobieramy elementy potrzebne w realizacji zamierzonych efektów. Możemy zmodyfikować lub rozszerzyć zakres funkcji poszczególnych modułów, dostosowując je do Państwa specyficznych oczekiwań. Modułowa budowa PLATFORMY S@M umożliwia dobranie potrzebnych elementów projektu, skrócenie czasu realizacji i obniżenie kosztów realizacji. W kolejnych etapach życia strony projekty są rozbudowywane o kolejne moduły zgodnie z rosnącym zapotrzebowaniem.
Mamy opracowanych kilkadzeisiąt modułów oraz kilkanaście gotowych typów portali (portal miejski, turystyczny, centrum kultury, inwestora, schronisko, BIP, RPO, itd.)
Poproś o szczegółową dokumentację Wypełnij formularz
LISTA NAJCZEŚCIEJ WYBIERANYCH MODUŁÓW I USŁUG
|
Przed podpisaniem umowy ustalamy Państwa potrzeby, opracowujemy szczegółową dokumentację projektu, listy modułów, wybieramy wstępne rozplanowanie. Na tym etapie ustalany jest harmonogram realizacji. Przy standardowych wdrożeniach, czas realizacji do 14 dni.
|
|
Realizacja niepowtarzalnego, indywidualnego projektu graficznego dla PLATFORMY S@M.
|
|
Konfiguracje e-mail, wyszukiwarki, mapa strony, skalowanie strony, inne.
|
|
Przyjazne linki, tagi, mapa strony, inne.
|
|
Zakładanie kont redakcyjnych, ustalanie zakresu dostępu i działań w PLATFORMIE S@M.
|
|
Samodzielne tworzenie i administrowanie strukturą stron i podstron oraz wypełnianie ich treścią.
|
|
Publikacja bieżących wiadomości kategoryzowanych samodzielnie w tworzone działy: aktualności, ogłoszenia, komunikaty itp.
|
|
Responsive Web Design.
|
|
Wysoki kontrast, zmiana wielkości czcionek, nawigacja klawiaturowa, screen readery, inne.
|
|
Audyt wewnętrzny: automatyczny, ekspercki, osoba z niepełnosprawnością, zakończony certyfikatem wewnętrznym oraz certyfikatem zewnętrznym „Strona Dostępna Dla Wszystkich”, zgodny z MAC.
|
|
Audyt zewnętrzny: automatyczny, ekspercki, osoba z niepełnosprawnością, zakończony certyfikatem spółdzielni socjalnej AkcesLab i certyfikatem „Strona Dostępna Dla Wszystkich”, zgodny z MAC.
|
|
|
Baza ofert kulturalnych, wydarzeń, festiwali itp. Oferty są kategoryzowane, lokalizowane i opisywane (teks, grafika, video).
|
|
Animacja generowana automatycznie z wybranych i ważnych wiadomości Centrum Prasowego.
|
|
Animowany pasek informacyjny działający w kilku trybach akcentujący ważne informacje lub komunikaty.
|
|
Wybrane treści automatycznie na pierwszej stronie.
|
|
Tworzenie i kategoryzowanie galerii. Jednoczesne dodawanie wieluset zdjęć. Automatyczna optymalizacja grafik.
|
|
Samodzielne publikowanie dużych ilości materiału wideo i audio. Wymiana dwukierunkowa z portalami społecznościowymi. Transmisje wideo, widoki z kamer itp.
|
|
Moderacja komentarzy, zarządzanie pytaniami i odpowiedziami.
|
|
Automatyczne wprowadzanie treści na profil do portali społecznościowych.
|
|
Mechanizm do tworzenia formularzy umożliwiających komunikowanie się internautom z redakcją, kierownictwem, wydziałami, służbami itp.
|
|
Zamawianie usługi wysyłki profilowanych informacji na skrzynkę pocztową.
|
|
Moduł wysyłający komunikaty, ostrzeżenia, zapowiedzi ważnych wydarzeń przy pomocy SMS. Tworzenie własnych szablonów komunikatów. Wysyłanie informacji do wybranych grup odbiorców.
|
|
Wprowadzanie na stronę elementów graficznych (banerów, ankiet, animacji itp.). Ustalanie czasu i sposobu ich publikacji.
|
|
Zarządzanie zawartością animowanych banerów bez dodatkowego oprogramowania.
|
|
Moduł wykorzystywany jest do samodzielnej zmiany elementów wyglądu strony lub tworzenia wersji okolicznościowych strony np. Boże Narodzenie, Wielkanoc itp.
|
|
Weryfikator linków zewnętrznych pozwala sprawdzić treść artykułów pod kątem poprawności hiperłączy do stron zewnętrznych.
|
|
|
Wizytówki teleadresowe, linki do stron, konfiguracje sieci, treści, inne.
|
|
|
Włącza stronę trybie szarości. Wszystkie grafiki oraz style prezentowane są w zmodyfikowanej wersji. Moduł w zadanym czasie automatyczne włącza się i wyłącza.
|
|
Repozytorium dokumentów kategoryzowanych wg dziedzin, rodzajów itp. Wersjonowanie dokumentów, łączenie nowelizacji z dokumentami archiwalnymi połączenia z tekstami jednolitymi.
|
|
Baza informacji adresowych urzędu dostępna dla internautów lub użytkowników intranetu. Ułatwia dotarcie do danych pracowników, wydziałów, instytucji podległych. Opisuje także zakresy odpowiedzialności lub rodzaje załatwianych spraw.
|
|
Kilka rodzajów i wersji podkładów map: Google, OpenStreet, OSM, mapa rowerowo – turystyczna, zgłaszanie i aktualizacja nowych punktów, import i eksport obiektów, generator linku, pomiary odległości, powierzchni, generalizacja, inne.
|
|
Konfiguracja rodzajów, typów, form użytkowania, rysowanie obszarów, biblioteka ikon, duplikowanie ofert, generator folderu, inne.
|
|
Zarządzanie, lokalizacja, statusy inwestycji, kategoryzacja, filtrowanie i wyszukiwanie, inne.
|
|
Tworzy ankiety lub sondy. Możliwe wszystkie rodzaje pytań. Podsumowania statystyczne. Wydruki raportów. Ankiety i sondy możliwe do wprowadzenia w treściach (wiadomości, strony) lub rozplanowaniu strony.
|
|
Łatwe tworzenie elektronicznych i wielostronicowych formularzy i dokumentów. Graficzna i statystyczna analiza zbieranych danych. Samodzielne wpasowanie i drukowanie danych na oryginalnych wzorach / szablonach.
|
|
Panoramiczna wędrówka po najciekawszych miejscach. System zarządzania umożliwia opisywanie lokalizowanie, kategoryzowanie oraz dodawanie nowych panoram.
|
|
Tworzenie nowych i samodzielnych stron internetowych działających pod innymi adresami. Obniża koszty realizacji stron internetowych dla projektów, wydziałów oraz instytucji podległych.
|
|
Przeprowadzenie szkolenia dla wybranej grupy redakcyjnej oraz administratorów w formie online lub osobistej w siedzibie zamawiającego.
|
|
|
|
Możliwość konsultacji bezpośrednio z pracownikiem pomocy technicznej, udostępniania zdalnie pulpitu, możliwość doszkalania nowych pracowników, monitoring poprawności działania projektu, sugestie dotyczące poprawy redakcji treści itp.
|
|
|
|
|
Poproś o szczegółową dokumentacjęWypełnij formularz