Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język polski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język francuski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język angielski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język szwezdki Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język niemiecki Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język rosyjski
Pdf
Drukuj

 

* Urząd Dzielnicy Białołęka.

* Ludność ogółem około: 219 812 osób.
* Powierzchnia ogółem: 35,42 km2.

* Ludność ogółem około: 109 062.

* Powierzchnia ogółem: 73,04 km2.

 

 

Białołęka to dawna wieś szlachecka, powstała na prawie chełmińskim, która istnieje od 1425 roku. Od roku 1471 należała do rodziny Gołyńskich i liczyła 18,5 łanów uprawnych (ok. 315 ha). Na początku XVII wieku jej właścicielem był biskup chełmiński Wawrzyniec Gembicki, a w połowie XVII wieku Jan Kazimierz, który darował ją następnie jezuitom. W 1652 roku liczyła ok. 15,5 łanów (ok. 260 ha).

 

Urząd Dzielnicy Białołęka po raz kolejny zaufał naszej firmie, CONCEPT Intermedia, stworzenie nowego portalu Inwestycyjnego, którego zadaniem jest prezentacja wykonywanych inwestycji na terenie dzielnicy Bialołęka. Na uwagę zasługuje fakt, że każda z inwestycji posiada również przedstawiony w sposób graficzny status realizacji. Wszystkie realizacje są prezentowane zarówno na mapie, wraz ze wskazaniem lokalizacji obiektu, jak i w postaci listy realizacji. Każdy z dwóch sposobów prezentacji danych pozwala na dokonanie filtrowania inwestycji według statusu realizacji, terminu realizacji, źródła finansowania lub kategorii, do której należą poszczególne inwestycje. Efekty naszej współpracy z Urzędem Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy znajdują się pod adresem http://inwest.bialoleka.waw.pl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zakres zamówienia:

  • Profesjonalny projekt graficzny / Makieta,
  • Funkcje standardowe (konfiguracje e-mail, wyszukiwarki, mapa strony, skalowanie strony, inne),
  • Pozycjonowanie SEO (przyjazne linki, tagi, mapa strony, inne),
  • System zarządzania (redaktorami, uprawnieniami, edytorami, monitoring aktywności),
  • Portal E-GOV (CMS dedykowany dla samorządu),
  • Baza dokumentów (kategoryzacja, filtry, nowelizacje, inne).
    Centrum Prasowe (zarządzanie aktualnościami, kategoriami, RSS),
  • Mapa inwestycji,
  • Inwestycje,
  • NewsBox – generator animacji z wybranych wiadomości,
  • Galerie (import masowy, przeciągnij i upuść, znak wodny, kategoryzacja, łączenie z treścią w wielu wariantach),
  • Szkolenie redakcyjne (administratorzy, redaktorzy),
  • Instrukcje obsługi i materiały video (administratorzy, redaktorzy),
  • Opieka serwisowa i nadzór techniczny,
  • Gwarancja.

 

 

Zapytaj o cennik i opisy modułów.
tel. 56 659 85 65
Wypełnij formularz


Wycena
Specyfikacja
Kontakt
Pdf
Drukuj
Powrót
Zaufali nam_