Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język polski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język francuski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język angielski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język szwezdki Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język niemiecki Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język rosyjski
Pdf
Drukuj

Za pomocą przygotowanego opogramowania możliwe jest samodzielne przygotowanie elektronicznych formularzy, zbieranie danych oraz ich analiza.

 

Elektroniczne Formularze GOV (EF GOV) umożliwiają zamianę lub uzupełnienie tradycyjnych formularzy na których Państwo pracujecie. Formularze GOV wykorzystują zawartość z posiadanych przez Państwa wzorów formularzy i druków w popularnych formatach (PDF, DOC, RTF, itp.).
Elektroniczne Formularze GOV to użyteczne narzędzie do zbierania danych i opinii, prowadzenia badań statystycznych (CAWI) 
i konsultacji społecznych.
Jak pokazuje życiowa praktyka, pomagają one naszym klientom w wielu zadaniach, które trudno nam było nawet przewidzieć.
przeprowadzanie badań ankietowych CAWI,
zbieranie raportów z jednostek podległych,
sprzedaż biletów,
generowanie zamówień ze strony internetowej,
prowadzenie konsultacji społecznych,
ankiety dla pracowników klientów,
i wiele innych.
W Państwa firmie lub instytucji z pewnością istnieje wiele obszarów na których elektroniczne formularze mogą być z korzyścią zastosowane. Pozwalają zaoszczędzić cenny czas i dają bezcenną informację zwrotną.
Zyskujecie Państwo:
użyteczne i proste w obsłudze narzędzie do pozyskiwania i analizy danych,
nielimitowane i samodzielne tworzenie ankiet, formularzy, raportów, które można umieścić na posiadanej stronie 
lub wysłać pocztą email,
generowanie końcowych dokumentów (zamówień, umów, wniosków) z danymi na posiadanych wzorach druków,
analizę zebranych wyników liczbowych, graficzne raporty statystyczne,eksport danych i możliwość wykorzystania ich w programach zewnętrznych (EXCEL, SPSS),
dopasowanie wyglądu formularzy do posiadanej strony internetowej lub skorzystanie z gotowych szablonów graficznych,
pomoc i wsparcie naszych pracowników przy tworzeniu formularzy i ankiet.

Elektroniczne Formularze GOV (EF GOV) umożliwiają zamianę lub uzupełnienie tradycyjnych formularzy na których Państwo pracujecie. Formularze GOV wykorzystują zawartość z posiadanych przez Państwa wzorów formularzy i druków w popularnych formatach (PDF, DOC, RTF, itp.).

Elektroniczne Formularze GOV to użyteczne narzędzie do zbierania danych i opinii, prowadzenia badań statystycznych (CAWI) i konsultacji społecznych.

Jak pokazuje życiowa praktyka, pomagają one naszym klientom w wielu zadaniach, które trudno nam było nawet przewidzieć.

  • przeprowadzanie badań ankietowych CAWI,
  • zbieranie raportów z jednostek podległych,sprzedaż biletów,
  • generowanie zamówień ze strony internetowej,
  • prowadzenie konsultacji społecznych,ankiety dla pracowników klientów,
  • i wiele innych.

W Państwa instytucji z pewnością istnieje wiele obszarów na których elektroniczne formularze mogą być z korzyścią zastosowane. Pozwalają zaoszczędzić cenny czas i dają bezcenną informację zwrotną.

Zyskujecie Państwo:

  • użyteczne i proste w obsłudze narzędzie do pozyskiwania i analizy danych,
  • nielimitowane i samodzielne tworzenie ankiet, formularzy, raportów, które można umieścić na posiadanej stronie lub wysłać pocztą email,
  • generowanie końcowych dokumentów (zamówień, umów, wniosków) z danymi na posiadanych wzorach druków,
  • analizę zebranych wyników liczbowych, graficzne raporty statystyczne,eksport danych i możliwość wykorzystania ich w programach zewnętrznych (EXCEL, SPSS),
  • dopasowanie wyglądu formularzy do posiadanej strony internetowej lub skorzystanie z gotowych szablonów graficznych,
  • pomoc i wsparcie naszych pracowników przy tworzeniu formularzy i ankiet.

Schemat działania

 

Możliwości

  • możliwość generowania elektronicznych formularzy według zdefiniowanej listy pól,
  • użycie różnorodnych pól z automatyczną walidacją, weryfikującą poprawność wprowadzanych danych takich jak:
    • PESEL
    • REGON
    • NIP
    • Nr konta bankowego
    • e-mail
  • możliwość zapisu szablonów formularzy (szybkie i proste rozwiązanie w przypadku gdy występuje kilka podobnych do siebie wersji formularzy),
  • opcja wydruku danych na wzorach formularza pozwalająca na bezpośrednie przeklejenie i wykorzystanie już posiadanych formularzy w różnych formatach (np. z edytora Word, PDF i inne),
  • możliwość zaopatrzenia formularza w załączniki do pobrania.
  • formuły ułatwiające postępowanie z wprowadzanymi danymi, jeszcze na etapie wypełniania
  • możliwość etapowego wypełniania formularzy lub ich zabezpieczenie przed wielokrotnym wypełnieniem.
  • Dostęp publiczny do formularza lub wymagający rejestracji / weryfikacji
  • wgląd do wypełnionych formularzy, z możliwością pobrania każdego z osobna lub wszystkich łącznie,
  • podgląd zebranych danych w postaci liczbowej oraz graficzne zestawienia w formie wykresów, które są aktualizowane na bieżąco,
  • opcja powiadamiania o każdym wypełnionym formularzu za pomocą raportu wysyłanego na skrzynkę mailową,
  • funkcja ograniczenia liczby wypełnień oraz czasu publikacji formularza dla respondentów,

 

Etapy tworzenia formularzy i ich zarządzania

I - Tworzenie formularzy:

  • określenie i wybór parametrów tworzonych formularzy,

  • wprowadzenie pytań i pól określających ich parametry,

  • gotowe szablony graficzne z możliwością dostosowania,

II - Udostępnienie formularzy i zbieranie danych:

  • korzystanie z automatycznie wygenerowanych linków umożliwiających uruchomienie formularza w różnej postaci z własnej strony internetowej,

  • kopiowanie wygenerowanego kodu HTML na swoją stronę internetową i osadzenie formularzy oraz ich listy,

  • Mailing do respondentów,

  • wprowadzenia danych zebranych w sposób tradycyjny.

III – Analiza zebranych danych:

  • przeglądanie poszczególnych odpowiedzi,

  • analiza lub druk zestawień prezentowanych za pomoca danych lub grafiki,

  • eksportu danych do innych programów (.xls).

 

 

Telefon: 56 659 85 65         Poproś o dokumentację dla AEF

Wycena
Specyfikacja
Kontakt
Pdf
Drukuj
Powrót
Zaufali nam_