Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język polski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język francuski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język angielski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język szwezdki Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język niemiecki Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język rosyjski
Pdf
Drukuj

PLATFORMA S@M została stworzona we współpracy z redaktorami stron internetowych samorządu, turystyki i firm. Nasze 25 letnie doświadczenie i ich praktyka umożliwiły stworzenie intuicyjnego systemu zarządzania treścią.

 

Do każdej realizacji projektujemy indywidualny wygląd, cechujący się estetyką wspieraną przez badania użyteczności. Podczas analizy Państwa potrzeb dobieramy elementy potrzebne w realizacji zamierzonych efektów. Możemy zmodyfikować lub rozszerzyć zakres funkcji poszczególnych modułów, dostosowując je do Państwa specyficznych oczekiwań. Modułowa budowa PLATFORMY S@M umożliwia dobranie potrzebnych elementów projektu, skrócenie czasu realizacji i obniżenie kosztów realizacji. W kolejnych etapach życia strony projekty są rozbudowywane o kolejne moduły zgodnie z rosnącym zapotrzebowaniem.

 

Mamy opracowanych kilkadzeisiąt modułów oraz kilkanaście gotowych typów portali (portal miejski, turystyczny, centrum kultury, inwestora, schronisko, BIP, RPO, itd.)

 


Poproś o szczegółową dokumentację Wypełnij formularz

 

 

 

 

 

LISTA NAJCZEŚCIEJ WYBIERANYCH MODUŁÓW I USŁUG

 

  •  Analiza potrzeb / Opracowanie dokumentacji / Harmonogram

Przed podpisaniem umowy ustalamy Państwa potrzeby, opracowujemy szczegółową dokumentację projektu, listy modułów, wybieramy wstępne rozplanowanie. Na tym etapie ustalany jest harmonogram realizacji. Przy standardowych wdrożeniach, czas realizacji do 14 dni.

 

  •  Dostosowujemy wybrane makiety lub oprocowujemy nowy projekt graficzny. 

Realizacja niepowtarzalnego, indywidualnego projektu graficznego dla PLATFORMY S@M.

 

  •  Funkcje standardowe

 Konfiguracje e-mail, wyszukiwarki, mapa strony, skalowanie strony, inne.

 

  •  Pozycjonowanie SEO

Przyjazne linki, tagi, mapa strony, inne.

 

  •  System zarządzania

Zakładanie kont redakcyjnych, ustalanie zakresu dostępu i działań w PLATFORMIE S@M.

 

  •  Portal E-GOV

Samodzielne tworzenie i administrowanie strukturą stron i podstron oraz wypełnianie ich treścią.

 

  •  Centrum Prasowe

Publikacja bieżących wiadomości kategoryzowanych samodzielnie w tworzone działy: aktualności, ogłoszenia, komunikaty itp.

 

  •  Wersja RWD

Responsive Web Design.

 

  •  Elementy WCAG

Wysoki kontrast, zmiana wielkości czcionek, nawigacja klawiaturowa, screen readery, inne.

 

  •  WCAG

Audyt wewnętrzny: automatyczny, ekspercki, osoba z niepełnosprawnością, zakończony certyfikatem wewnętrznym oraz certyfikatem zewnętrznym „Strona Dostępna Dla Wszystkich”, zgodny z MAC.

 

  •  WCAG

Audyt zewnętrzny: automatyczny, ekspercki, osoba z niepełnosprawnością, zakończony certyfikatem spółdzielni socjalnej AkcesLab i certyfikatem „Strona Dostępna Dla Wszystkich”, zgodny z MAC.

 

  •  Reaudyt funkcjonalny po okresie 6 miesięcy od uruchomienia strony

 

  •  Kalendarz Wydarzeń / Informator Kulturalny

Baza ofert kulturalnych, wydarzeń, festiwali itp. Oferty są kategoryzowane, lokalizowane i opisywane (teks, grafika, video).

 

  •  NewsBox

Animacja generowana automatycznie z wybranych i ważnych wiadomości Centrum Prasowego.

 

  •  InfoBar

Animowany pasek informacyjny działający w kilku trybach akcentujący ważne informacje lub komunikaty.

 

  •  Promowane treści

 Wybrane treści automatycznie na pierwszej stronie.

 

  •  Galerie

Tworzenie i kategoryzowanie galerii. Jednoczesne dodawanie wieluset zdjęć. Automatyczna optymalizacja grafik.

 

  •  Multimedia / Telewizja Internetowa

Samodzielne publikowanie dużych ilości materiału wideo i audio. Wymiana dwukierunkowa z portalami społecznościowymi. Transmisje wideo, widoki z kamer itp.

 

  •  Pytania / Komentarze / Zapytaj …

 Moderacja komentarzy, zarządzanie pytaniami i odpowiedziami.

 

  •  Pakiet Społecznościowy

Automatyczne wprowadzanie treści na profil do portali społecznościowych.

 

  •  Generator formularzy kontaktu

Mechanizm do tworzenia formularzy umożliwiających komunikowanie się internautom z redakcją, kierownictwem, wydziałami, służbami itp.

 

  •  Newsletter

Zamawianie usługi wysyłki profilowanych informacji na skrzynkę pocztową.

 

  •  SMSInfo aplikacja + 10 000 SMS

Moduł wysyłający komunikaty, ostrzeżenia, zapowiedzi ważnych wydarzeń przy pomocy SMS. Tworzenie własnych szablonów komunikatów. Wysyłanie informacji do wybranych grup odbiorców.

 

  •  System zarządzania banerami i grafikami

Wprowadzanie na stronę elementów graficznych (banerów, ankiet, animacji itp.). Ustalanie czasu i sposobu ich publikacji.

 

  •  Kreator banerów animowanych

Zarządzanie zawartością animowanych banerów bez dodatkowego oprogramowania.

 

  •  Generator wersji okolicznościowych oraz stylów własnych wyglądu strony

Moduł wykorzystywany jest do samodzielnej zmiany elementów wyglądu strony lub tworzenia wersji okolicznościowych strony np. Boże Narodzenie, Wielkanoc itp.

 

  • Automatyczny weryfikator linków w treściach

Weryfikator linków zewnętrznych pozwala sprawdzić treść artykułów pod kątem poprawności hiperłączy do stron zewnętrznych.

 

  • Zarządzanie własnymi skrótami adresów 

 

  • Generator automatyczny kodów QR

Wizytówki teleadresowe, linki do stron, konfiguracje sieci, treści, inne.

 

  • Skanowanie automatyczne OCR treści załączników

 

  • Wersja żałobna portalu

Włącza stronę trybie szarości. Wszystkie grafiki oraz style prezentowane są w zmodyfikowanej wersji. Moduł w zadanym czasie automatyczne włącza się i wyłącza.

 

  • Baza dokumentów

Repozytorium dokumentów kategoryzowanych wg dziedzin, rodzajów itp. Wersjonowanie dokumentów, łączenie nowelizacji z dokumentami archiwalnymi połączenia z tekstami jednolitymi.

 

  • Książka adresowa

Baza informacji adresowych urzędu dostępna dla internautów lub użytkowników intranetu. Ułatwia dotarcie do danych pracowników, wydziałów, instytucji podległych. Opisuje także zakresy odpowiedzialności lub rodzaje załatwianych spraw.

 

  • Mapa zasobów z informatorem w wersji pełnej

Kilka rodzajów i wersji podkładów map: Google, OpenStreet, OSM, mapa rowerowo – turystyczna, zgłaszanie i aktualizacja nowych punktów, import i eksport obiektów, generator linku, pomiary odległości, powierzchni, generalizacja, inne.

 

  • Mapa ofert inwestycyjnych

Konfiguracja rodzajów, typów, form użytkowania, rysowanie obszarów, biblioteka ikon, duplikowanie ofert, generator folderu, inne.

 

  • Mapa inwestycji / Dotacji

Zarządzanie, lokalizacja, statusy inwestycji, kategoryzacja, filtrowanie i wyszukiwanie, inne.

 

  • Ankiety/sondy

Tworzy ankiety lub sondy. Możliwe wszystkie rodzaje pytań. Podsumowania statystyczne. Wydruki raportów. Ankiety i sondy możliwe do wprowadzenia w treściach (wiadomości, strony) lub rozplanowaniu strony.

 

  • Formularze on-line – Aplikacja

Łatwe tworzenie elektronicznych i wielostronicowych formularzy i dokumentów. Graficzna i statystyczna analiza zbieranych danych. Samodzielne wpasowanie i drukowanie danych na oryginalnych wzorach / szablonach.

 

  • Wirtualny spacer - program do zarządzania

Panoramiczna wędrówka po najciekawszych miejscach. System zarządzania umożliwia opisywanie lokalizowanie, kategoryzowanie oraz dodawanie nowych panoram.

 

  • Multiportale

Tworzenie nowych i samodzielnych stron internetowych działających pod innymi adresami. Obniża koszty realizacji stron internetowych dla projektów, wydziałów oraz instytucji podległych.

 

  • Szkolenie redakcyjne

Przeprowadzenie szkolenia dla wybranej grupy redakcyjnej oraz administratorów w formie online lub osobistej w siedzibie zamawiającego.

 

  • Szkolenie redakcyjne WCAG

 

  • Instrukcje obsługi i materiały video administratorzy, redaktorzy, WCAG

 

  • Opieka serwisowa i nadzór techniczny

Możliwość konsultacji bezpośrednio z pracownikiem pomocy technicznej, udostępniania zdalnie pulpitu, możliwość doszkalania nowych pracowników, monitoring poprawności działania projektu, sugestie dotyczące poprawy redakcji treści itp.

 

  • Gwarancja 12 miesięcy 

 

  • Wydłużenie gwarancji i wsparcia technicznego na 36 / 60 miesięcy

 

  • Klucz SSL + instalacja

 

  • Hosting w pakiecie

 

Poproś o szczegółową dokumentacjęWypełnij formularz

Wycena
Specyfikacja
Kontakt
Pdf
Drukuj
Powrót
Zaufali nam_