PLATFORMA GOV została stworzona we współpracy z redaktorami stron internetowych samorządu, turystyki i firm. Nasze 25 letnie doświadczenie i ich praktyka umożliwiły stworzenie intuicyjnego systemu zarządzania treścią.
Do każdej realizacji projektujemy indywidualny wygląd, cechujący się estetyką wspieraną przez badania użyteczności. Podczas analizy Państwa potrzeb dobieramy elementy potrzebne w realizacji zamierzonych efektów. Możemy zmodyfikować lub rozszerzyć zakres funkcji poszczególnych modułów, dostosowując je do Państwa specyficznych oczekiwań. Modułowa budowa PLATFORMY GOV umożliwia dobranie potrzebnych elementów projektu, skrócenie czasu realizacji i obniżenie kosztów realizacji. W kolejnych etapach życia strony projekty są rozbudowywane o kolejne moduły zgodnie z rosnącym zapotrzebowaniem.
Mamy opracowanych kilkadzeisiąt modułów oraz kilkanaście gotowych typów portali (portal miejski, turystyczny, centrum kultury, inwestora, schronisko, BIP, RPO, itd.)
Poproś o szczegółową dokumentację Wypełnij formularz
Wspólnie z Zamawiającym ustalamy szczegółową specyfikację projektu, gromadząc informacje potrzebne do wstępnych koncepcji projektu. Następnie przedstawiamy propozycje wyglądu i rozplanowania projektu na podstawie klikalnych makiet. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego opracowujemy ostateczną wersję strony.
Projekt graficzny jest tworzony zgodnie z wytycznymi i materiałami od Zamawiającego. Następnie odbywają się spotkania warsztatowe w celu stworzenia ostatecznego projektu graficznego. Strona jest zaprojektowana w sposób nowoczesny i responsywny.
Informacje dotyczące ogólnych założeń PLATFORMY GOV CMS.
Gwarancja zgodności z obowiązującymi standardami, technologią i prawem.
Wykonawca zapewnia aktualizacje oprogramowania do najnowszej wersji.
Zgodność z wymaganiami dotyczącymi dostępności stron internetowych, takimi jak WCAG 2.0 (poziom AA) i WCAG 2.1. Wbudowane funkcje pozwalają na łatwe wstawianie znaczników i dodawanie treści alternatywnych. System umożliwia również sprawdzenie zgodności technicznej z wymaganiami przed publikacją treści. Po zakończeniu prac, przeprowadzimy niezależny audyt końcowy potwierdzający zgodność ze standardem WCAG.
Optymalizacja strony, by osiągnąć wyższe pozycje w wyszukiwarkach.
Możliwość dodawania i edytowania ważnych dokumentów, takie jak deklaracja dostępności, polityka prywatności czy zgody na przetwarzanie danych osobowych. System udostępnia również przykłady opublikowanych wzorów dokumentów, co ułatwia redaktorowi ich przygotowanie i upewnienie się, że spełniają one wymagane standardy. Dodatkowo, moduł umożliwia także publikowanie informacji o dostępności i kontraście.
Strona jest responsywna, co oznacza, że automatycznie dostosowuje się do rozmiaru okna przeglądarki, na której jest wyświetlana. Działa jednako na komputerach i nośnikach mobilnych, a rodzaj nawigacji jest dostosowany do dotyku użytkownika w przypadku urządzeń mobilnych.
System umożliwia kompleksową konfigurację wielu elementów strony, takich jak metadane, kluczowe elementy projektu, formaty plików, kolorystyka i czcionki, a także zachowanie grafik i konfigurację serwera pocztowego. Administrator może także konfigurować bezpieczne adresy IP i wymuszanie czasu zmiany haseł. Użytkownik może dostosować ilość i prezentację aktualności na stronie głównej, lokalizację mapy oraz skalę powiększenia. System ma funkcję kosza, która umożliwia przywracanie usuniętych treści.
System umożliwia tworzenie nieograniczonej liczby kont redakcyjnych i administracyjnych z uprawnieniami do poszczególnych modułów funkcjonalnych. Administrator może nadawać i kontrolować uprawnienia redaktorów oraz monitorować ich aktywność w panelu administracyjnym. Uprawnienia redaktorów są granularne i mogą być dostosowywane do konkretnych modułów lub kategorii informacji. Istnieje możliwość tworzenia grup redaktorów z określonymi uprawnieniami oraz zmiany haseł przez samych użytkowników.
Umożliwia łatwe tworzenie i zarządzanie strukturą stron i podstron. Dzięki generatorowi struktury drzewa menu, użytkownicy mogą projektować nawigację portalu z dowolną ilością zagłębień oraz przenosić sekcje metodą "drag and drop". Moduł umożliwia publikowanie treści na stronach oraz zapisywanie, odrzucanie i przekazywanie ich do publikacji przez redaktorów i administratora. Wyszukiwarka wewnętrzna ułatwia przeszukiwanie stron, a administrator ma dostęp do konfiguracji modułu.
Umożliwia łatwe i częste publikowanie informacji, z automatyczną zmianą statusu.
Moduł posiada wygodną wyszukiwarkę wewnętrzną, umożliwiającą przeszukiwanie aktualności . Administrator ma dostęp do konfiguracji modułu, co pozwala na dostosowanie wyglądu prezentowanych aktualności w projekcie, ilości kolumn, limitu maksymalnej liczby zajawek, rozmiaru grafiki zajawki, długości tekstu zajawki oraz konfiguracji układu i zawartości zajawki.
Moduł galerii zdjęć umożliwia zarządzanie zdjęciami w galeriach, które mogą być łączone z innymi treściami, takimi jak strony, aktualności, wydarzenia itp. Tworzenie galerii odbywa się masowo metodą „przeciągnij i upuść”. Nazwy zdjęć tworzone są wg ustawień w konfiguracji. Galerie mogą być grupowane według kategorii, tagów. Automatycznie tworzone są kopie zdjęć w różnych rozmiarach i dodawany jest znak wodny. Moduł posiada także wyszukiwarkę wewnętrzną umożliwiającą wyszukiwanie galerii po tytule, kategorii, czasie publikacji i statusie. Redaktor może dokonywać operacji na wielu galeriach jednocześnie i dodawać indywidualną stopkę do galerii, a moduł zawiera rejestr i historię zmian.
InfoBoks to miejsce na głównej stronie, gdzie prezentowane są najważniejsze treści z modułów, takie jak aktualności, strony, galerie, multimedia, wydarzenia i informator. Treści te są wyświetlane w formie zdjęcia i skróconego opisu, a ich kolejność można ustawić przeciągając i upuszczając je w wybranej kolejności. InfoBoks działa w sposób animowany, co kilka sekund zmieniając slajd, a animacja zatrzymuje się automatycznie, gdy kursor myszy znajdzie się nad nią. Można również przyspieszyć tempo zmiany slajdów, korzystając z strzałek w lewo i prawo. Treści oznaczone przez redaktora są prezentowane w postaci zdjęcia, tytułu, opisu i linku do pełnej treści. Po zmianie statusu treści na "archiwalna", informacja ta jest usuwana z zawartości InfoBoksa. Istnieje również możliwość zarządzania zawartością InfoBoksa.
Moduł banerowy umożliwia prosty i elastyczny sposób publikowania banerów na stronie internetowej, z uwzględnieniem różnych typów obiektów, takich jak pliki graficzne, ankiety, sondaże czy kod HTML. Mechanizmy modułu pozwalają na kontrolowane publikowanie banerów informacyjnych, zgodnie z ustalonymi kryteriami i kombinacjami, a także na monitorowanie danych dotyczących prezentowanych banerów, takich jak czas wyświetlania, liczba wyświetleń i kliknięć.
Animowany pasek informacyjny działający w kilku trybach, akcentujący ważne informacje lub komunikaty.
Moduł formularza kontaktowego umożliwia tworzenie formularzy kontaktowych, które pozwalają użytkownikom przekazywać informacje do osób lub komórek instytucji. Moduł umożliwia dostosowywanie formularzy do potrzeb użytkownika.
Umożliwia zbudowanie poziomego menu. Kreator prowadzi redaktora po strukturze treści ułatwiając budowanie niestandardowych pozycji. Pozycje menu mogą składać się z wybranych treści strony lub odnośników do serwisów zewnętrznych.
Rozbudowany system monitorujący aktywność internautów. Graficznie i tabelarycznie prezentujący informacje o odwiedzinach strony.
Automatycznie tłumaczy teksty na ponad 100 języków. Inteligentnie rozpoznaje nazwy własne, nazwiska, miejscowości, uczy się przez informacje od społeczności internetowej. Możliwość wstawiania wykluczeń tłumaczenia. Możliwość uruchomienia wersji językowych publikowanych przez redaktorów.
Treści strony posiadają ikony portali społecznościowych (np. Facebook, Twitter) widoczne dla internautów. Umożliwiają one automatyczne przygotowanie postów na podstawie publikowanych treści oraz umieszczenie ich na profilu społecznościowym po weryfikacji. System banerowy pozwala na umieszczenie w boksach z portali społecznościowych, takich jak przycisk "Lubię to!" z Facebooka lub filmy z YouTube.
Moduł Kalendarz Kulturalny umożliwia przeszukiwanie opisanych wydarzeń według kategorii oraz dodawanie wydarzeń przez internautów. Kalendarz prezentuje wszystkie wydarzenia kulturalne odbywające się w wybranym dniu / okresie. Redaktor może edytować i dodawać wydarzenia, określając ich parametry, takie jak rodzaj filmu, cena biletów itp. Wydarzenia mogą posiadać schematy wystąpień ułatwiające wprowadzanie wydarzeń na cały sezon. Moduł posiada również funkcję zgłaszania imprez przez internautów i instytucje, po moderacji pojawiają się one w module.
Aplikacja PWA (Progressive Web App) jest dostępna na urządzenia z systemami Android, iOS oraz Windows i umożliwia użytkownikom wyrażenie zgody na pobranie aplikacji oraz otrzymywanie powiadomień PUSH. Projekt aplikacji jest zgodny z kolorystyką i układem strony głównej, co ułatwi jej użytkowanie. Pobranie aplikacji nie wymaga korzystania ze sklepów z aplikacjami, takich jak App Store czy Google Play. Aplikacja jest aktualizowana automatycznie, a dane przeglądane przez użytkowników będą przechowywane, co umożliwi korzystanie z niej nawet w trybie offline. Redaktor będzie miał dostęp do listy użytkowników, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie powiadomień i będzie mógł przygotowywać informacje, które zostaną wysłane do użytkowników zgodnie z ich preferencjami.
Moduł umożliwia publikowanie i zarządzanie filmami na stronie internetowej w łatwy sposób. Redaktor może dodawać i kategoryzować pliki multimedialne, dodawać opisy oraz grafiki. Możliwe jest dodawanie nieograniczonej ilości filmów, a moderator ma możliwość edytowania i usuwania plików multimedialnych dodanych przez innych redaktorów. Pliki multimedialne można grupować i kategoryzować. Istnieje możliwość dodawania plików tekstowych z napisami w formacie vtt. Widok od strony internauty odtwarzającego multimedia posiada różne mechanizmy odtwarzania plików, w tym wyszukiwanie po tytule, opisie i dacie publikacji. Dodatkowo, pliki multimedialne są podzielone na aktualne i archiwalne.
Moduł newslettera umożliwia rejestrację użytkowników, którzy chcą otrzymywać informacje na swoją skrzynkę pocztową. Użytkownik wybiera kategorie informacji i otrzymuje automatycznie generowane wiadomości e-mail z tytułami i krótkimi zajawkami. Formularz rejestracyjny ma zabezpieczenie antyspamowe i użytkownik może w każdej chwili zmienić zakres tematyczny zamówionych informacji lub zrezygnować z subskrypcji. Redaktor ma możliwość korekty parametrów każdego z zapisanych użytkowników w panelu administracyjnym
Moduł umożliwia tworzenie ankiet i sond, w których internauci mogą brać udział, odpowiadając na zadane pytania. Redaktor może tworzyć różne rodzaje pytań, takie jak lista wyboru jednokrotnego, lista wyboru wielokrotnego oraz pytania otwarte. Ankiety i sondy mogą być umieszczane w różnych miejscach na stronie internetowej, a po zakończeniu, system generuje podsumowanie statystyczne oraz raporty. Redaktor ma dostęp do wyników liczbowych oraz może zarządzać czasem publikacji ankiet oraz przenieść je do archiwum.
Moduł Formularze pozwala na tworzenie elektronicznych formularzy, które mogą być wypełniane przez użytkowników na stronie internetowej. Redaktor może dostosować pola formularza do wymagań dokumentu lub wniosku. Po wypełnieniu formularza dane są przechowywane w bazie danych i mogą być wykorzystane do przygotowania druków lub przetworzenia w inny sposób. Moduł Formularze umożliwia także monitorowanie i analizowanie zebranych danych oraz ich eksportowanie i przetwarzanie.
Moduł umożliwia publikowanie wydawnictw w formie animowanego flipbooka. Redaktor wprowadza dokument w formacie PDF, z którego generowana jest animacja umożliwiająca przeglądanie i stronicowanie dokumentu. Wygenerowane pliki są prezentowane w formie animowanej gazetki, oferującej możliwość przybliżenia i oddalenia tekstu, oraz są dostępne na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Redaktor może opisywać poszczególne dokumenty za pomocą słów kluczowych, zdjęć, opisów, streszczeń i spisów treści. Internauci mogą szybko i łatwo przeglądać wydawnictwa pogrupowane w samodzielnie tworzone kategorie i podkategorie tematyczne.
Moduł umożliwia uruchomienie wersji żałobnej strony internetowej, w której całość strony, w tym style, elementy stałe wyglądu oraz grafiki, generowane są w odcieniach szarości. Użytkownik ma możliwość samodzielnego włączenia i wyłączenia tej opcji, a redaktor może określić czas automatycznego powrotu do standardowej wersji strony.
Moduł SMSINFO umożliwia subskrypcję powiadomień za pomocą protokołu SMS na telefon. Użytkownik rejestrujący się w systemie otrzymuje kod aktywacyjny, a następnie może wybierać tematykę i dział, z którego chcę otrzymywać powiadomienia. Redaktor ma możliwość korekty parametrów oraz korzystania z wbudowanej bramki SMS do wysyłania informacji na wskazany numer. Może też przygotować listę często używanych komunikatów oraz zapoznać się z raportem dotyczącym liczby planowanych do wysyłania SMS-ów i stanu dostępnych SMS-ów do wykorzystania.
Moduł umożliwia dodawanie komentarzy przez internautów pod publikowanymi treściami. Komentarze muszą być zaakceptowane przez redaktora przed publikacją. Redaktor ma również możliwość odrzucenia nieodpowiednich komentarzy. Moduł może zawierać słownik ułatwiający moderowanie komentarzy.
Moduł oceny publikowanych treści umożliwia internautom wyrażanie opinii na temat treści na stronie. Pod każdą publikacją pojawia się blok z grafikami symbolizującymi ocenę np. od 1 do 5. Redaktor może włączyć lub wyłączyć funkcjonalność oceny dla wybranych treści lub modułów. Otrzymane oceny są gromadzone w systemie i pozwalają na wgląd w statystyki oraz analizę popularności treści.
Moduł umożliwia szybkie tworzenie i publikację nowych stron internetowych (multiportali). Generowany multiportal posiada niezależny adres internetowy, własny panel redakcyjny i konta redaktorów. Treści multiportalu mogą być moderowane lub automatycznie zasilane z treści portalu głównego. Administrator portalu głównego może samodzielnie tworzyć podportale z dostępnych modułów oraz konfigurować kategorie informacyjne, jakie będą powiązane między stronami. Generowany na podstawie wybranej makiety multiportal może być spersonalizowany przez administratora multiportalu m.in. poprzez zmianę kolorystyki, układu, tworzenie menu, kategorie, indywidualną kolorystykę, wgranie zdjęć, logotypu i redaktorów. Moduły dostępne na stronach multiportalu oferują funkcje tożsame z tymi na stronie głównej.
Narzędzie, które pozwala prosto stworzyć własny moduł do niestandardowych potrzeb. Narzędzie pozwala stworzyć strukturę bazy z samodzielnie zaprojektowanymi polami, które są wypełniane danymi prezentowanymi w widoku internauty. Nowa zakładka stworzona samodzielnie moduł pojawi się w liście dostępnych modułów po zalogowaniu, zgodnie z przydzielonymi uprawnieniami.
Moduł umożliwia centralne gromadzenie i zarządzanie dokumentami w jednym miejscu. Użytkownicy mogą dodawać, opisywać i kategoryzować dokumenty, a następnie udostępniać je poprzez linki lub podpinając do pozycji menu zgodnie z ustalonymi parametrami, takimi jak rodzaj, dziedzina i okres. Moduł umożliwia łatwe zarządzanie dokumentami oraz szybkie ich odnajdywanie, co ułatwia pracę użytkownikom. W ramach modułu można również dodawać nowe rodzaje i dziedziny dokumentów oraz przeszukiwać bazę dokumentów za pomocą wbudowanej wyszukiwarki i edytować treści dokumentów bezpośrednio z poziomu interfejsu użytkownika.
Moduł składa się z trzech baz: struktura, personel i sprawy. Bazy są ze sobą połączone, umożliwiając przechodzenie między nimi. Baza struktura umożliwia tworzenie drzewiastej struktury organizacji i przypisywanie pozycji do bazy personelu i sprawy. Internauci mogą przeglądać strukturę organizacji i zobaczyć przypisany personel i sprawy. Istnieje możliwość duplikowania spraw i przypisywania ich do pozycji w bazie struktura i personel.
Moduł intranetu umożliwia wewnętrzny obieg i wymianę informacji pomiędzy kierownictwem a pracownikami. Użytkownicy otrzymują newsletter z aktualnościami i wydarzeniami z kalendarza. Automat generuje informacje z przypomnieniem dla redaktorów.
Moduł Interaktywnej Mapy pozwala na prezentację zasobów miasta lub regionu wraz z ich przyporządkowaniem do konkretnego miejsca w przestrzeni. Użytkownik może wybrać podkład mapowy spośród opcji Google Maps lub Mapnik/PCPL oraz nanosić informacje o ważnych miejscach, atrakcjach turystycznych, instytucjach i urzędach w formie interaktywnych ikon, linii i poligonów. Moduł umożliwia także rysowanie tras ścieżek rowerowych, turystycznych i ciągów komunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych. System mapowy pozwala na lokalizowanie obiektów punktowych, liniowych i powierzchniowych oraz uzyskiwanie o nich informacji tekstowych, graficznych, tabelarycznych i multimedialnych. Interfejs mapy zawiera również wyszukiwarkę szczegółową umożliwiającą łatwe znajdowanie poszukiwanych obiektów na mapie.
Moduł Bazy informacji (Informator) umożliwia gromadzenie informacji o obiektach, instytucjach, firmach i innych lokalizacjach oraz ich przyporządkowanie do kategorii i podkategorii. Moduł uzupełnia Interaktywną Mapę. Redaktorzy mają dostęp do dodawania nowych obiektów oraz edycji istniejących, zależnie od nadanych uprawnień. Możliwe jest tworzenie drzewiastej struktury kategorii i podkategorii, ustawianie domyślnej ikony dla obiektów oraz nadawanie im różnych statusów. Obiekty mogą być lokalizowane, zmieniane położenie lub usuwane na interaktywnej mapie.
Narzędzie pozwala na prezentację informacji o obiektach w wirtualnym "Pani/Panu Podróży" z możliwością wydrukowania lub zapisania w formie książki lub przewodnika.
Moduł oferty inwestycyjne pozwala na dodawanie i aktualizowanie ofert inwestycyjnych, które są prezentowane na interaktywnej mapie, wraz z pełnym opisem, zdjęciami i plikami do pobrania. Użytkownicy mogą łatwo zlokalizować inwestycje i przeglądać oferty w formie spisu lub listy. Możliwe jest załączanie galerii oraz dokumentów do pobrania. Wyszukiwarka szczegółowa pozwala na wyszukiwanie ofert według ustalonych kategorii. Możliwe jest także duplikowanie ofert o podobnym opisie oraz wskazywanie lokalizacji inwestycji na mapie. Formularz kontaktowy umożliwia zgłaszanie ofert przez internatów i właścicieli nieruchomości.
Moduł pozwala na samodzielne dodawanie informacji o inwestycjach do interaktywnej mapy, a także planowanych, realizowanych i zakończonych inwestycjach. Możliwość przeglądania inwestycji tematycznie (drogowe, edukacja, sport, itp.). Dostępna jest wyszukiwarka szczegółowa, która umożliwia precyzyjne wyszukiwanie i lokalizowanie obiektów na mapie oraz prezentację ich opisów tekstowych, graficznych i tabelarycznych. Po kliknięciu na wizytówkę z funkcją „czytaj więcej” można uzyskać więcej informacji o wybranej inwestycji. System mapowy pozwala na prezentację treści bezpośrednio na mapie za pomocą wizytówek.
Strona BIP spełnia standardowe wymagania i przepisy prawa dotyczące Biuletynu Informacji Publicznej. Projekt jest zgodny z wskazówkami Zamawiającego i dostosowany do Rozporządzenia Rady Ministrów oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Moduł Style Własne umożliwia administratorowi modyfikację wyglądu portalu za pomocą arkuszy stylów. Dostępne są domyślne style, które można zmienić z poziomu modułu. Modyfikacja stylów wymaga minimalnej wiedzy z zakresu CSS i HTML. Administrator może tworzyć wiele arkuszy stylów jednocześnie, a następnie wybierać jeden z nich jako aktywny. Moduł umożliwia tym samym wprowadzenie zmian w wyglądzie strony internetowej w sposób łatwy i szybki.
Moduł umożliwiający tymczasowe zmiany wyglądu strony internetowej na okoliczność różnych okazji. Opracowanie i udostępnienie kilku wersji okolicznościowych pozwala na dostosowanie strony do różnych wydarzeń i świąt.
Moduł pozwalający na samodzielne dostosowanie układu. Narzędzie umożliwiające przenoszenie, dodawanie i usuwanie elementów w zaprojektowanych szablonach układu. Redaktorzy mają możliwość modyfikowania układu dla różnych widoków, takich jak strona główna, widok aktualności, widok kalendarza wydarzeń, strona 404 i inne moduły.
Moduł umożliwia tworzenie łatwych do zapamiętania aliasów/linków dla elementów strony, takich jak strony portalowe, artykuły, wydarzenia i inwestycje. Alias umożliwia poprawę czytelności i ułatwia promocję.
Moduł "Weryfikator linków zewnętrznych" pozwala administratorowi na automatyczne sprawdzanie poprawności linków w artykułach i wyświetla listę potencjalnie niepoprawnych linków w panelu administracyjnym. Narzędzie działa w dwóch trybach - manualnym i automatycznym - i umożliwia wybór elementów strony, które mają być uwzględnione podczas weryfikacji. Po sprawdzeniu zawartości, moduł wyświetla listę niedziałających linków.
Moduł generatora kodów QR umożliwia łatwe i szybkie generowanie kodów QR do każdej treści, które użytkownicy mogą zeskanować za pomocą urządzeń mobilnych i uzyskać dostęp do wybranych treści. Kody QR mogą być umieszczone na stronie lub w materiałach reklamowych. Redaktorzy mogą również samodzielnie generować kody QR i załączać je w treściach.
Wykonawca przenosi dane z aktualnej strony internetowej zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym. Jeśli wystąpią różnice w strukturze bazy danych, dane powinny być przeniesione z maksymalnym dopasowaniem, a jeśli migracja wybranych danych nie jest możliwa, wykonawca powinien wykonać kopię archiwalną witryny.
Wykonawca musi wykonać kopię strony internetowej w formie statycznego archiwum .html i udostępnić ją pod uzgodnionym adresem internetowym.
Wykonawca zapewni instrukcje obsługi modułów w formie tekstowej i graficznej, dostępne w panelu zarządzania w formacie PDF.
Wykonawca zagwarantuje szkolenie on-line administratorów oraz redaktorów z zarządzania Systemem.
Szkolenie redaktorów dotyczące zasad tworzenia dostępnych treści zgodnych z WCAG. Obejmuje omówienie zasad tworzenia dostępnych treści.
Gwarancja w ustalonym okresie na wykonane usługi.
Wykonawca jest odpowiedzialny za usuwanie zgłaszanych problemów w funkcjonowaniu systemu.
Wykonawca zapewnia bezpośrednią konsultację z pracownikiem pomocy technicznej i szkolenia nowych pracowników w zakresie obsługi systemu. Dodatkowo, zapewniony jest monitoring poprawności działania projektu oraz doradztwo dotyczące poprawy redakcji treści.
Wykonawca kupi i zainstaluje certyfikat SSL umożliwiający bezpieczne połączenie z serwerem oraz udostępni klucz użytkownikom.
Wykonawca zapewni utrzymanie strony internetowej oraz serwera poczty na swoich zasobach technicznych.
Wykonawca zainstaluje stronę na infrastrukturze technicznej, Zamawiającego.
Poproś o szczegółową dokumentacjęWypełnij formularz