Subregion tarnowski obejmuje obszar trzech powiatów: tarnowskiego, brzeskiego i dąbrowskiego o łącznej powierzchni 2532 km2 zamieszkałych przez 353 tys. ludzi. Dzięki dogodnemu położeniu Subregion tarnowski stwarza wiele możliwości do rozpoczęcia inwestycji na jego terenie. Władze trzech powiatów tworzących subregion wyszły z inicjatywą do inwestorów tworząc we współpracy z firmą CONCEPT Intermedia portal internetowy pozwalający na stworzenie bazy ofert inwestycyjnych, terenów inwestycyjnych oraz przedsiębiorców. Dodatkowo w celu zwiększenia dostepności informacji cały portal jest prowadzony w całosci w sześciu wersjach językowych oraz został dodatkowo wyposażony w automatycznego tłumacza językowego.
Dodatkowo na uwagę zasługuje fakt, że każda firma z regionu lub firma zagraniczna chcąca rozpocząć współprcę z przedsiębiorcami w regionie, ma możliwość rejestracji w portalu i prezentacji własnego profilu. Firma zyskuje możliwość dodawania własnych ofert współpracy. Procesy publikacji informacji odbywaja się w sposób automatyczny lub moderowany. Oferty wsłpracy po zadanym okresie pzypominają sie przedsiębiorcom w celu ich przedłużenia lub deaktywacji.
|
|
|
|
|
|
Zakres zamówienia:
Profesjonalny projekt graficzny / Makieta,
Funkcje standardowe (konfiguracje e-mail, wyszukiwarki, mapa strony, skalowanie strony, inne),
Pozycjonowanie SEO (przyjazne linki, tagi, mapa strony, inne),
System zarządzania (redaktorami, uprawnieniami, edytorami, monitoring aktywności),
Portal E-GOV (CMS dedykowany).
Centrum Prasowe (zarządzanie aktualnościami, kategoriami, RSS),
Wersja RWD (Responsive Web Design),
Elementy WCAG 2.0 (nawigacja klawiaturowa, screen readery, inne),
WCAG 2.0 (audyt wewnętrzny : automatyczny, ekspercki, osoba z niepełnosprawnością, zakończony certyfikatem wewnętrznym oraz certyfikatem zewnętrznym „Strona Dostępna Dla Wszystkich”, zgodny z MAC),
NewsBox – generator animacji z wybranych wiadomości,
Galerie (import masowy, przeciągnij i upuść, znak wodny, kategoryzacja, łącznie z treścią w wielu wariantach),
System zarządzania banerami i grafikami (banery własne, systemy banerowe zewnętrzne, ankiety, skrypty, inne),
Mapa ofert inwestycyjnych (konfiguracja rodzajów, typów, form użytkowania, rysowanie obszarów, biblioteka ikon, duplikowanie ofert, generator folderu, inne),
Baza firm,
Baza ofert,
Wersje językowe (polska, angielska, niemiecka, francuska, hiszpańska, ukraińska)
Automatyczny tłumacz językowy (52 języki),
E-publikacje,
Szkolenie redakcyjne (administratorzy, redaktorzy),
Szkolenie redakcyjne WCAG,
Instrukcje obsługi i materiały video (administratorzy, redaktorzy, WCAG),
Opieka serwisowa i nadzór techniczny,
Gwarancja,
Hosting w pakiecie,
Pomoc / Nadzór Techniczny.
Zapytaj o cennik i opisy modułów.
tel. 56 659 85 65
Wypełnij formularz