Biuro Wystaw Artystycznych w Krośnie jako profesjonalna Galeria Sztuki jest instytucją kultury, a jej podstawowym celem jest działalność wystawiennicza i promocyjna. Zajmuje się także popularyzacją dziedzin sztuki współczesnej, dokumentacją i informacją w zakresie sztuki najnowszej. Gromadzi i opracowuje informacje biograficzne o twórcach lokalnych, a nade wszystko popiera wszechstronny rozwoju kultury i edukacji plastycznej w regionie.
Nasza firma, CONCEPT Intermedia od wielu lat współpracuje z instytucjami oraz urzędami w Krośnie. Tym razem zaufała nam kolejna instytucja z tego miasta, powieżając nam realizację swojej oficjalnej strony internetowej. Zastosowanie nowoczesnego wyglądu oraz rozmieszczenie treści na stronie internetowej powodują, że najważniejsze informacje są dostępne dla Internautów z poziomu strony głównej. Na uwagę zasługuje również fakt, że panel administratora pozwala w łatwy sposób dodawać nowe tresci w całym portalu w sposób spójny i jednolity. Poniżej prezentujemy efekty naszej pracy.
Zakres zamówienia:
Profesjonalny projekt graficzny / Makieta,
Funkcje standardowe (konfiguracje e-mail, wyszukiwarki, mapa strony, skalowanie strony, inne),
Pozycjonowanie SEO (przyjazne linki, tagi, mapa strony, inne),
System zarządzania (redaktorami, uprawnieniami, edytorami, monitoring aktywności),
Portal E-GOV (CMS dedykowany dla samorządu),
Centrum Prasowe (zarządzanie aktualnościami, kategoriami, RSS),
Wersja RWD (Responsive Web Design),
Elementy WCAG (nawigacja klawiaturowa, screen readery, inne),
WCAG (audyt wewnętrzny : automatyczny, ekspercki, osoba z niepełnosprawnością, zakończony certyfikatem wewnętrznym oraz certyfikatem zewnętrznym „Strona Dostępna Dla Wszystkich”, zgodny z MAC),
NewsBox – generator animacji z wybranych wiadomości,
Galerie (import masowy, przeciągnij i upuść, znak wodny, kategoryzacja, łącznie z treścią w wielu wariantach),
Pakiet Społecznościowy – automatyczne wysyłanie wybranych treści do portali społecznościowych,
Newsletter (szablowy wiadomości, konfiguracja, zarządzanie subskrybentami, monitoring skuteczności),
System zarządzania banerami i grafikami (banery własne, systemy banerowe zewnętrzne, ankiety, skrypty, inne),
Statystyki szczegółowe (oglądalność i czas przebywania, źródła, mapa lokalizacji, wysyłane raporty oglądalności na email, samodzielna integracja z wieloma statystykami, inne)
Automatyczny tłumacz językowy (52 języki)
Szkolenie redakcyjne (administratorzy, redaktorzy),
Szkolenie redakcyjne WCAG,
Instrukcje obsługi i materiały video (administratorzy, redaktorzy, WCAG),
Opieka serwisowa i nadzór techniczny,
Gwarancja.
Zapytaj o cennik i opisy modułów.
tel. 56 659 85 65
Wypełnij formularz