Realizacja dla Ministerstwa Zdrowia, poświęcona Funduszom Europejskim dla sektora ochrony zdrowia na lata 2014 – 2020, gdzie wykorzystano nasz system do zarządzania projektami oraz ich przedstawienia w przekroju. Każdy z projektów posiada własną stronę internetową a strona główna pełni funkcję portalu zbiorczego. Jest to kolejna odsłona portalu wykonana przez firmę CONCEPT Intermedia. Poprzednia realizacja strony internetowej dotyczyła Funduszy Europejskich dla Sektora Ochrony Zdrowia na lata 2007 – 2013.
Zakres zamówienia:
Analiza Potrzeb / Opracowanie dokumentacji,
Profesjonalny projekt graficzny / Makieta.
Funkcje standardowe (konfiguracje e-mail, wyszukiwarki, mapa strony, skalowanie strony, inne).
Pozycjonowanie SEO (przyjazne linki, tagi, mapa strony, inne).
System zarządzania (redaktorami, uprawnieniami, edytorami, monitoring aktywności).
Portal E-GOV.
Centrum Prasowe (zarządzanie aktualnościami, kategoriami, RSS).
Wersja RWD (Responsive Web Design).
Wersja Audio Strony (generator plików audio z treści do odsłuchania lub pobrania, bez limitów).
Kalendarz Wydarzeń / Informator Kulturalny (zarządzanie, konfiguracja, organizatorzy, lokalizacja, terminarz, inne).
NewsBox – generator animacji z wybranych wiadomości.
Galerie (import masowy, przeciągnij i upuść, znak wodny, kategoryzacja, łącznie z treścią w wielu wariantach).
Multimedia / Telewizja Internetowa (dodatkowe zarządzanie elementami audio oraz video).
Pakiet Społecznościowy – automatyczne wysyłanie wybranych treści do portali społecznościowych.
Newsletter (szablowy wiadomości, konfiguracja, zarządzanie subskrybentami, monitoring skuteczności).
System zarządzania banerami i grafikami (banery własne, systemy banerowe zewnętrzne, ankiety, skrypty, inne).
Generator wersji okolicznościowych oraz stylów własnych wyglądu strony.
Automatyczny weryfikator linków w treściach.
Zarządzanie własnymi skrótami adresów.
Wersja żałobna portalu (konfigurator).
Statystyki szczegółowe (oglądalność i czas przebywania, źródła, mapa lokalizacji, wysyłane raporty oglądalności na email, samodzielna integracja z wieloma statystykami, inne) / rok.
E-Publikacje.
Formularze on-line.
Baza dokumentów (kategoryzacja, filtry, nowelizacje, inne).
Nabory/Konkursy.
Indywidualne podportale dla realizowanych programów programów.
Instrukcje obsługi i materiały video (administratorzy, redaktorzy, WCAG),
Szkolenie redakcyjne on-line (administratorzy, redaktorzy),
Pomoc / Nadzór Techniczny / Gwarancja.
Zapytaj o cennik i opisy modułów.
tel. 56 659 85 65
Wypełnij formularz