Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język polski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język francuski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język angielski Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język szwezdki Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język niemiecki Kliknij, aby przetłumaczyć stronę na język rosyjski
Pdf
Drukuj

Realizacja dla Ministerstwa Zdrowia, poświęcona Funduszom Europejskim dla sektora ochrony zdrowia na lata 2014 – 2020, gdzie wykorzystano nasz system do zarządzania projektami oraz ich przedstawienia w przekroju. Każdy z projektów posiada własną stronę internetową a strona główna pełni funkcję portalu zbiorczego. Jest to kolejna odsłona portalu wykonana przez firmę CONCEPT Intermedia. Poprzednia realizacja strony internetowej dotyczyła Funduszy Europejskich dla Sektora Ochrony Zdrowia na lata 2007 – 2013.

 

 

 

 

 

Zakres zamówienia:

  • Analiza Potrzeb / Opracowanie dokumentacji,

  • Profesjonalny projekt graficzny / Makieta.

  • Funkcje standardowe (konfiguracje e-mail, wyszukiwarki, mapa strony, skalowanie strony, inne).

  • Pozycjonowanie SEO (przyjazne linki, tagi, mapa strony, inne).

  • System zarządzania (redaktorami, uprawnieniami, edytorami, monitoring aktywności).

  • Portal E-GOV.

  • Centrum Prasowe (zarządzanie aktualnościami, kategoriami, RSS).

  • Wersja RWD (Responsive Web Design).

  • Wersja Audio Strony (generator plików audio z treści do odsłuchania lub pobrania, bez limitów).

  • Kalendarz Wydarzeń / Informator Kulturalny (zarządzanie, konfiguracja, organizatorzy, lokalizacja, terminarz, inne).

  • NewsBox – generator animacji z wybranych wiadomości.

  • Galerie (import masowy, przeciągnij i upuść, znak wodny, kategoryzacja, łącznie z treścią w wielu wariantach).

  • Multimedia / Telewizja Internetowa (dodatkowe zarządzanie elementami audio oraz video).

  • Pakiet Społecznościowy – automatyczne wysyłanie wybranych treści do portali społecznościowych.

  • Newsletter (szablowy wiadomości, konfiguracja, zarządzanie subskrybentami, monitoring skuteczności).

  • System zarządzania banerami i grafikami (banery własne, systemy banerowe zewnętrzne, ankiety, skrypty, inne).

  • Generator wersji okolicznościowych oraz stylów własnych wyglądu strony.

  • Automatyczny weryfikator linków w treściach.

  • Zarządzanie własnymi skrótami adresów.

  • Wersja żałobna portalu (konfigurator).

  • Statystyki szczegółowe (oglądalność i czas przebywania, źródła, mapa lokalizacji, wysyłane raporty oglądalności na email, samodzielna integracja z wieloma statystykami, inne) / rok.

  • E-Publikacje.

  • Formularze on-line.

  • Baza dokumentów (kategoryzacja, filtry, nowelizacje, inne).

  • Nabory/Konkursy.

  • Indywidualne podportale dla realizowanych programów programów.

  • Instrukcje obsługi i materiały video (administratorzy, redaktorzy, WCAG),

  • Szkolenie redakcyjne on-line (administratorzy, redaktorzy),

  • Pomoc / Nadzór Techniczny / Gwarancja.

 

Zapytaj o cennik i opisy modułów.
tel. 56 659 85 65
Wypełnij formularz


Wycena
Specyfikacja
Kontakt
Pdf
Drukuj
Powrót
Zaufali nam_